Podsumowanie quizu
0 z 15 pytań ukończone
Pytania:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
Zaczekaj. Zanim przejdziesz do wyników powiedz nam coś o sobie.
Musisz wpisać tekst |
|
Musisz wpisać email |
Check yourself!To be or not to be programmer? Check Your skills on the test. Simply press the button
|
![]() |
Już ukończyłeś quiz. Nie możesz rozpocząć jeszcze raz.
Ładowanie quizu…
Musisz się zalogować, aby rozpocząć quiz.
Musisz ukończyć następujący quiz, aby rozpocząć ten:
Twój wynik
udzieliłeś/aś odpowiedzi dobrze na 0 z 15
Czas się skończył
Zdobyłeś/aś 0 z 0 punktów, (0)
Kategorie
- Nieskategoryzowany 0%
-
Good job, programmer!
-
You can do it. Work more.
-
It’s not a time yet. Don’t give up – try & learn.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- Udzielono odpowiedzi
- Do sprawdzenia
-
Pytań 1 z 15
1. Pytanie
Jeden bit (1b) to jednostka pamięci, w której można przechować dwie różne wartości oznaczane jako 0 lub 1. Jeśli tak, to w dwóch bitach można przechować cztery różne wartości (00, 01, 10, 11).
Wiedząc, że 1 bajt (1B) to 8 bitów a 2B to 16b odpowiedz na pytanie.Ile różnych wartości można przechować w jednym bajcie?
- (256)
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytań 2 z 15
2. Pytanie
Jeden bit (1b) to jednostka pamięci, w której można przechować dwie różne wartości oznaczane jako 0 lub 1. Jeśli tak, to w dwóch bitach można przechować cztery różne wartości (00, 01, 10, 11).
Wiedząc, że 1 bajt (1B) to 8 bitów a 2B to 16b odpowiedz na pytanie.Ile różnych wartości można przechować mając do dyspozycji 2 bajty (czyli 16 bitów)?
- (65536)
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytań 3 z 15
3. Pytanie
Jeden bit (1b) to jednostka pamięci, w której można przechować dwie różne wartości oznaczane jako 0 lub 1. Jeśli tak, to w dwóch bitach można przechować cztery różne wartości (00, 01, 10, 11).
Wiedząc, że 1 bajt (1B) to 8 bitów a 2B to 16b odpowiedz na pytanie.Ile różnych wartości można przechować mając do dyspozycji 10 bitów?
- (1024)
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytań 4 z 15
4. Pytanie
W poniższej tabeli znajdują się wybrane liczby w systemie dwójkowym i odpowiadające im liczby w systemie dziesiętnym:
System dwójkowy System dziesiętny 0100 4 0010 2 0011 3 1001 9 Jaka liczba w systemie dziesiętnym jest odpowiednikiem liczby 1101 w systemie dwójkowym?
- (13)
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytań 5 z 15
5. Pytanie
W poniższej tabeli znajdują się wybrane liczby w systemie dwójkowym i odpowiadające im liczby w systemie dziesiętnym:
System dwójkowy System dziesiętny 0100 4 0010 2 0011 3 1001 9 Jak zapiszemy dziesiętną liczbę 7 w systemie dwójkowym?
- (111, 0111)
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytań 6 z 15
6. Pytanie
Mamy dwa zbiory liczb, A i B, przy czym przyjmujemy, że elementy tych zbiorów mogą się powtarzać. Dokonujemy połączenia elementów tych zbiorów w pary następujący sposób:
• jeśli dla elementu ze zbioru A istnieje taki sam element w zbiorze B, elementy te tworzą parę i są dołączane do zbioru wynikowego (np.: 8,8),
• jeśli dla elementu ze zbioru A nie istnieje element w zbiorze B, element ze zbioru A jest dołączany do wyniku wraz z literą N (np. 8,N).Załóżmy, że mamy dwa zbiory: A {3, 5, 6, 12} i B {5, 5, 12, 17}. Ile par znajdzie się w zbiorze wynikowym po połączeniu tych zbiorów w opisany sposób? Pamiętaj, że pary mogą się powtarzać.
- (5 par, 5)
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytań 7 z 15
7. Pytanie
W informatyce występuje tzw. wartość Null nazywana wartością nieznaną. Ile według Ciebie będzie równe Null+5?
- (Null)
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytań 8 z 15
8. Pytanie
Przyjmując, że wczytane zostały wartości a=17 oraz b=3, jaka będzie wartość zmiennej r oraz i po wykonaniu programu?
- (r=-1 i=6, r=-1, i=6, r= -1, i= 6, r -1 i 6, r-1 i6, r -1, i 6)
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytań 9 z 15
9. Pytanie
Dane są dwie – wzajemnie wywołujące się – funkcje rekurencyjne.
Jaki będzie wynik wywołania funkcji f dla wartości 2, 3, 4, 5 podanych kolejno?
- (1, 2, 2, 3, 1,2,2,3, 1 2 2 3)
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytań 10 z 15
10. Pytanie
Dwa fragmenty kodu nazwiemy równoważnymi, jeżeli w tych samych sytuacjach dają takie same efekty. Które z podanych fragmentów kodów są równoważne?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytań 11 z 15
11. Pytanie
Z jakiej technologii skorzystasz w celu wykonania strony internetowej z możliwością rysowania obrazków rastrowych (bitmapowych)?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytań 12 z 15
12. Pytanie
Jak wartość zmiennej „a” zostanie wyświetlona w konsoli w wyniku działania poniższego kodu Javascript?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytań 13 z 15
13. Pytanie
Do czego służy CSS Grid Layout?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytań 14 z 15
14. Pytanie
Jak zostanie zmodyfikowany kod html:
W efekcie wykonania poniższego kodu?
Poprawnie
Niepoprawnie
-
Pytań 15 z 15
15. Pytanie
Przeanalizuj kod CSS
Chcesz by div miał biały kolor tła i zajmował całą szerokość o wysokość ekranu. Która z właściwości stylów jest zbędna?
Poprawnie
Niepoprawnie
WARUNKI PRZYJĘCIA
1
|
Rekrutacja jest otwarta w ciągu całego roku, startujemy z grupą minimum 8 osób. |
2
|
Wybierz jeden z modułów lub kurs specjalistyczny – Jeśli nie jesteś pewien, który kurs wybrać, napisz do nas. Umówimy się na rozmowę, poznamy Ciebie i Twoje dotychczasowe doświadczenie z branżą IT, a następnie doradzimy najlepszy wybór. |
3
|
Uzupełnij formularz zgłoszeniowy i odeślij go do nas na maila: szkolaprogramowania@wsei.edu.pl lub dostarcz go do nas osobiście. |
4
|
Gotowe! Teraz wystarczy poczekać, aż zbierze się wspomniana grupa 8 osób i zaczynamy! |
PŁATNOŚCI
MODUŁ: WPROWADZENIE DO IT - 3 800,00 zł
MODUŁ: BACK-END DEVELOPMENT/FRONT-END DEVELOPMENT - 6 900,00 zł
KURS: PROGRAMOWANIE W C# - 1 250,00 zł
Kurs: Programowanie w JavaScript - 1 250,00 zł
Kurs: Programowanie W Pythonie- 2 800,00 zł
Kurs: Wprowadzenie do Microsoft Azure - 1 299,00 zł
Płatność
Wpłaty należy dokonać na numer konta:
36 1240 4533 1111 0010 7321 4965Bank Pekao S.A. Oddział w Krakowie, ul. Pijarska 1.
Szkoła programowania WSEI
Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie
31 -033 Kraków, ul.Westerplatte 1Tytułem: Szkoła programowania WSEI , imię i nazwisko (np. Jan Kowalski), nazwa modułu/kursu (np. Back-end Development/Programowanie w Javascript)
Dokumenty rekrutacyjne
Jeśli chcesz zapisać się na wybrany moduł lub kurs, uzupełnij formularz zgłoszeniowy i wyślij go do nas skanem na adres mailowy: szkolaprogramowania@wsei.edu.pl lub dostarcz go osobiście do naszej siedziby: ul. św. Filipa 17. Uzupełnione formularze pozwalają nam na monitorowanie stanu zapisów – przypominamy, że startujemy z kursem jak tylko zbierzemy grupę min.8 osób.
W kolejnym kroku, podaj nam dane do faktury, którą wystawiamy przed rozpoczęciem nauki. Masz dwie możliwości: możemy wystawić Ci fakturę imienną lub na firmę. Jeśli uzupełnisz te informacje już teraz, pomożesz nam usprawnić proces wystawienia faktury.
- Formularz zgłoszeniowy jest jedynym dokumentem jaki od Ciebie wymagamy. Zapoznaj się więc dokładnie z treścią zawartego w nim oświadczenia.